ДОБРЕДОЈДОВТЕ!

Ни претставува чест што сте еден од нашите следбеници. Нашата главна цел е да ги публикуваме резултатите од анкетите поврзани со тинејџерските идоли. Анкетите ги објавуваме на нашата фејсбук страна (тука), а резулатите од нив ги објавуваме токму на овој блог. Ви благодариме на поддршката, ни значи многу!

НАЈДОБАР ЖЕНСКИ ИЗГЛЕД ЗА ВРЕМЕ НА КОНЦЕРТ

На нашата анкета ги прашавме нашите фанови која од Selena Gomez, Taylor Swift и Demi Lovato се облекува најдобро на своите концерти! 


РЕЗУЛТАТИ:

1.Selena Gomez

Selena во едно од освите интервјуа изјави дека на сцената за време на своите концерти во рамките на нејзината сегашна турнеја “Stars Dance" го дава максимумот од себе, а има многу поголема самодоверба кога носи некои лесни, но истовремено и модерни комбинации.

Во продолжение, слики од нејзините концерти:














2.Taylor Swift и Demi Lovato 

Тaylor и Demi според бројот на гласовите го делат второто место.

За време на концертите на Taylor, на неа доминираат црвените модни креации, бидејќи тие го означуваат името на нејзината сегашна турнеја “Red".Taylor понекогаш знае на себе да носи и не толку лежарни комбинации преку кој го изразува својот дамски стил.

Demi пак, има изјавено дека на концертите и е многу поважно да ги покаже своите вокални способности отколку изгледот. “Понекогаш знам на концертот да се појавам облечена онака како што сум била цел ден.Не ми претставува проблем.Сакам облека која е лесна, која нема да ја чуствувам додека настапувам“-беше изјавила пејачката.

Во продолжение, слики од концертите на Demi:













Во продолжение, слики од концертите на Taylor:









 





-Кој според вас се облекува најдобро за време на своите концерти?
-Кој најдобро пее во живо во конкуренција на овие три пејачки?

Ги очекуваме вашите одговори!

В


34 komentara:

  1. I think Taylor is the best :)

    OdgovoriIzbriši
  2. lolzz..Selena e najdobra :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno9/14/2013

      da selena je najdobra

      Izbriši
    2. Anonimno9/16/2013

      najubava e selena kakva tejlor

      Izbriši
    3. Anonimno12/28/2013

      DAA

      Izbriši
  3. hohooohohh..Trebalo i Lali Esposito da ja stavite :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimno9/14/2013

    black,teylor swift-mi se zgadi od nejze!!!!!!!!!!! -.-

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimno9/14/2013

    1.Мислам дека Селена се облекува најдобро
    2.Деми пее најубаво во живо од сите три(мое мислење)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno9/14/2013

      daaa :DD
      ama bash kako sho kaza demi,ne e bitna oblekata tuku glasot ;)

      Izbriši
  6. Anonimno9/14/2013

    1.Деми
    2.Деми

    -СЕкогаш Селена и Џастин победуваат-_-

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno9/14/2013

    SHO VI E BE? TAYLOR E ODVRATNA? NE SE ZANESUVAJ MNOGU -.- VIDI JA SELENA ILI DEMI, ONI POUBAVI SE? NE! MENE NE MI SE DOPAGJA SELENA AMA NE JA VIKAM NITU ODVRATNA NITU NISTO! I PRETPOSTAVUVAM DEKA STE DIRECTIONERS SHTOM JA MRAZITE TAYLOR.. I JAS SUM DIRECTIONER AMA NE JA MRAZAM.. NAPROTIV NEJZIN FAN SUM! NEMOJTE DA NAVREDUVATE NEKOGO AKO NE JA ZNAETE I NEGOVATA SRANA.. POZZ <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno9/14/2013

      Navistina! ti cestitam za ova..najj vo pravo si! Jas ja mrazam Selena i ne e fer shto taa pobeduva samo.Tejlor e srcka :* <3
      -p.s:Ne sum Directioner tuku sum Barb i Jepsener..;)

      Izbriši
  8. Anonimno9/14/2013

    -Кој според вас се облекува најдобро за време на своите концерти?
    -Деми:)
    -Кој најдобро пее во живо во конкуренција на овие три пејачки?
    -Деми,од секогаш била најдобра.

    -Немам ништо лошо ни за Селена и Тајлор ама претеравте со победувањето на СЕЛЕНА.Како само она да е позната пеачка.
    -И прочитав дека Деми ке пишува книга и ке излегува во Октомври.Кој знае повеке нека каже.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno9/14/2013

      Tocno taka samo sto jas mislam deka Selena e prosta i ne e fer shto celo vreme taa pobeduva! Ne e fer! Ja mrazam,ne sum ni Lovatic ni Swiftie ili kako i da se vika tuku samo mislam deka ne e fer shto celo vreme Selena pobeduva! Spored mene od ovie 3 Tejlor e najdobra .. (:

      Izbriši
    2. Anonimno9/14/2013

      A dobro vie gi vidovte komentarite na stranicata najmnogu komentari ima za Selena i tuka ne e nisto namesteno gi sakam site tri i site se ubavi ali prvo vidite a posle zborite sea otvorete ja stranicata BuntovnickA najdete ja objavata kade so treba da se glasa i procitajte gi komentarite kje vidite deka najmnogu ima Selena -.-

      Izbriši
  9. Anonimno9/14/2013

    Selena
    Selena

    OdgovoriIzbriši
  10. Anonimno9/14/2013

    Demi e najubavo oblecena a na Selena toa stiklite ne da se grdi -_- demi si e obicna ama ubava a selena i tajlor se neso izveduvat i kaj selena pa ke recam stiklite se katastrofa na sekoj koncert

    OdgovoriIzbriši
  11. Anonimno9/14/2013

    Selena ja mrazam.Ama veke preteravte samo Selena pobeduva jas mislam deka tajlor i demi se 100 pati poubavi i imaat poubav stil na oblekuvanje a ne ovaa Selena se nesto drec so svetki.Ja mrzam selena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno9/17/2013

      kako prvo ne tajlor tuku Taylor* ako na toa si mislela.
      Navreduvash selenatori
      Site se ubavi no problemot e shto povejketo se fanovi na selena i glasaat za nea. Ne se oni krivi tuku glasacite. Za kogo ima najveke glasa za nego/nea. I shto ako selena nosi drec svetki so nekoj fustan?! Haters gonna hate!!! Ako ja mrazish selena togash kjuti zachuvaj si go mislenjeto za nea a ne da navreduvash
      Mozhebi ja mrazam taylor mozebi i demi ali ne go pishuvam toa nitu pak go kazhuvam ne navreduvam ne sum ni swiftie ni lovatic

      Pozdrav do Selenatorite,Swities i Lovatics ♥♥

      Izbriši
    2. Anonimno12/21/2013

      aj ma zakuti kurvo edna ja mrazela selena i ona tebe te mraze ma kakva teylor kravo edna !

      Izbriši
  12. Anonimno9/27/2013

    Taylor e najdobra.Ja mrazam Selena.Samo taa pobeduva.Ne e fer.Slikite na Selena se katastrofa.Voopsto neznae da se oblekuva.Se nosi nesto razgoleno i misli deka e najdobra.Ama gadno se laze.Taa e edna obicna ovca i smrdla koja spie so sekoj maz sto ke go sretne.Odvratna e-mi se gadi od nea.Tay e srkaa.Mnogu si ja sakam.Swiftie forever,selenator never.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno12/07/2013

      aj mori dosta glupedo edna prostacaaaaaaaaa ti da ne si so selena ma ovcoo edna smrdlaa ti nemas pravo da ja navreduvas nea be! teylor so kolky mazi spiela be ne se brojattttttt mi se gadi i od tebe i od nea i bas da znaes sel sekogas pobeduvala sekogas pobeduva i sekogas ke pobeduva !!!!!!A znaes zosto taa ima 1000000000000000000000000000 poveke fanovi od glupata teylor i sovrseno se oblekuva i sekako poubava e od site poznati zvezdi nikoj dosega ne ja pobedil vo toa aj mars sega!!!
      SELENATOR FOREVER AND EVER AND EVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SWIFTIE NEVERRRRRRRRR

      Izbriši
    2. Anonimno12/21/2013

      Vo pravo eeeeeeeeee
      selenator forever

      Izbriši
  13. Anonimno9/27/2013

    Секогаш , ама баш секогаш Justin и Selena победуваат зарем Zayn , Harry , Liam , Niall , Louis не се поубави , преубави се некој сигурно е покомплетен од Justin ? - Demi Lovato Стопати поубава е од Selena , никогаш нема да победат подобрите само тие што имаат повеќе фанови во странава -_- не е фер!
    Directioner !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno12/07/2013

      aj mori dosta glupedo edna prostacaaaaaaaaa ti da ne si so selena ma ovcoo edna smrdlaa ti nemas pravo da ja navreduvas nea be! teylor so kolky mazi spiela be ne se brojattttttt mi se gadi i od tebe i od nea i bas da znaes sel sekogas pobeduvala sekogas pobeduva i sekogas ke pobeduva !!!!!!A znaes zosto taa ima 1000000000000000000000000000 poveke fanovi od glupata teylor i sovrseno se oblekuva i sekako poubava e od site poznati zvezdi nikoj dosega ne ja pobedil vo toa aj mars sega!!!
      SELENATOR FOREVER AND EVER AND EVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SWIFTIE NEVERRRRRRRRR

      Izbriši
    2. Anonimno1/02/2014

      Секој има свое мислење.А и јас мислам дека Justin и Selena се најдобри.Не дека другите не се.Directioner сум.Ama ne gledam po toa jas.

      Izbriši
  14. Anonimno1/02/2014

    Selena се облака најубаво.Мое мислење.Деми и Тејлор се супер али Селена е како принцеза.

    OdgovoriIzbriši