ДОБРЕДОЈДОВТЕ!

Ни претставува чест што сте еден од нашите следбеници. Нашата главна цел е да ги публикуваме резултатите од анкетите поврзани со тинејџерските идоли. Анкетите ги објавуваме на нашата фејсбук страна (тука), а резулатите од нив ги објавуваме токму на овој блог. Ви благодариме на поддршката, ни значи многу!

НАЈДОБРА ДРУГАРКА ЗА SELENA GOMEZ

Овојпат, нашите фанови ги анкетиравме на тема “Која е подобра другарка за Selena Gomez?„ во конкуренција на Demi Lovato и Taylor Swift.

РЕЗУЛТАТИ:
ПОБЕДНИК:DEMI LOVATO
ГУБИТНИК:TAYLOR SWIFT
Во продолжение можете да прочитате нешто повеќе за пријателството на Selena Gomez со нив.
SELENA GOMEZ & DEMI LOVATO:



















Selena и Demi се запознаа за потребите на нивниот прв заеднички филм „Princess Protection Program" во кој ги имаа главните улоги.Познато е дека и двете се прославија преку Дизни Каналот.За време на сетот на нивниот филм,тие се повеќе и повеќе се зближуваа и создадоа непрекинливо пријателство.Честопати, беа забележувани во заеднички излегувања и на заеднички забави,a уште повеќе се зближија за време на снимањето на нивните други заеднички филмови како “One in the same time" , "Barney and friends".Откако јавноста дозна дека Demi заминува на рехабилитација, Selena беше една од ретките тогашни пријатели на Demi која остана покрај неа во најтешките моменти.Честопати беше фотографирана како ја посетува во клиниката во која Demi престојуваше, а честопати извори за таблоидите зборуваа дека Selena постојано и испраќа подароци од државите кои ги посетува за време на нејзината тогашна турнеја.Demi беше поддржувач на врската на нејзината другарка со Justin Bieber, а всушност, првата средба Demi и Justin ја имаа во домот на Selena.Извори за таблоидите изјавуваа дека Demi верува дека Selena го направила вистинскиот избор во однос на момчето и дека мисли дека се совршен пар.Selena и Demi сеуште се пријателки.Поради турнејата на Selena и обврските на Demi како член на жирито во X factor,тие ретко се гледаат , но постојано комуницираат преку твитер и скајп,а неколку пати во седмицата и разговараат на телефон.Demi беше првата која дозна дека Selena има мала сестричка, па и прва од славните и честиташе за тоа.
Дел фотографии од нив:




























Заклучок:Односите меѓу нив не се изладени и нема да се изладат, тие се полни со разбирање,љубов и доверба меѓусебно.Дефинитвно Demi спаѓа на списокот на најблиски пријатели на Selena.

SELENA GOMEZ & TAYLOR SWIFT

Taylor и Selena се запознаа во бекстејџот на Teen Choice Awards 2008, каде беа забележени како долго разговараат.Имаат многу заеднички работи,а тоа беше причината тие брзо да се зближат по што беа фотографирани во многу заеднички излегувања, особено во периодот кога Demi Lovato беше на рехабилитација.Кога Таylor и призна на јавноста дека е во врска со ѕвездата од “Twilight", Таylor Lautner, сите очекуваа Selena да го раскине пријателството со неа, бидејќи Taylor Lautner беше нејзино поранешно момче.Но, наспроти сите очекувања, Selena во едно гостување на радио станица изјави дека врската на Taylor со нејзиното поранешно момче нема да застане помеѓу нивното пријателство и на сите им порача дека таа и Taylor имаат исти проблеми, размислувања и карактери.Токму тоа е причината поради која тие имаат изградено цврсто пријателство.Во овој период, Selena и Justin Bieber објавија дека се во врска па во првата година од нивната врска, Taylor и Justin беа добри пријатели па така парот поминуваше многу време со Taylor.Но, се се измени откако започнаа честите прекинувања на врската помеѓу Selena и Bieber, па се до крајот на нивната романса, кога во бекстејџот на овогодинешното доделување на Bilboard Awards, Bieber и Selena се сретнаа, по што Selena го прегрна нејзиното поранешно момче, а беше очигледно дека помеѓу нив постојат сеуште емоции.Кога Selena сеуште беше во прегратките на Bieber, Таylor беше забележана како го исплазува јазикот кои многумина го претолкуваак како гадење од Bieber.Сепак, ниту таа, ниту Bieber, ниту Selena не се огласија за ова случување.Taylor е секогаш тука да ја подржи својата пријателка,и помага во преболувањето на Justin Bieber,ја носи со себе на елитни настани заедно со своите пријатели.Тие заедно пристигнаа на Bilboard Awards, MTV Video Music Awards и секаде беа забележени како се радуваат на меѓусебните награди  се прегрнуваат.
Дел од фотографиите со нив:
Заклучок:Selena и Taylor имаат ист стил на живот, исти карактери и се поврзани со врска која никогаш нема да замре.Иако малку треба да поработат на темата “Bieber", сепак не треба да дозволат тоа да биде причина нивното прекрасно пријателство да биде завршено.

  • Имаме неколку прашања до тебе читателу! Се надеваме ќе го дадеш своето мислење околу нив!
1.Според тебе, дали Taylor постапува правилно со тоа што не ја почитува љубовта на Selena кон нејзиниот бивш дечко, Justin Bieber?
2.Дали Selena би требало повеќе да ја слуша Demi и нејзините совети?
3.Според тебе, кој подобро влијае врз Selena, Taylor или Demi?




22 komentara:

  1. Anonimno9/13/2013

    1.TAYLOR E GLUPA KRAVA KOJA I LJUBOMORI NA SELENA ZA NEJZINATA PREKRASNA VRSKA SO JUSTIN. FAN SUM NA SELENA I ZAL MI E STO TAKA I PRAVI NA DEVOJKATA, JA UNISTI CELOSNO.

    2.SEKAKO DEKA TREBA, DEMI E PAMETNA LICNOST I MNOGU E DOBRA SO CISTA DUSA.

    3.SEKAKO DEKA DEMI, ZAR TAYLOR MOZE DA NAPRAVI NESTO DOBRO OSVEN DA JA PODBUCNUVA SELENA PROTIV JUSTIN?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno9/13/2013

      se slozuvam so tebe, totalno :D

      Izbriši
    2. Anonimno9/13/2013

      (Y) se solozuvam

      Izbriši
    3. Anonimno9/13/2013

      I jassssss ♥

      Izbriši
    4. Anonimno9/13/2013

      vo pravo si taka e

      Izbriši
    5. Anonimno9/13/2013

      Se slozuvam so tebe.

      Izbriši
    6. Anonimno9/14/2013

      1.TAYLOR E GLUPA KRAVA KOJA I LJUBOMORI NA SELENA ZA NEJZINATA PREKRASNA VRSKA SO JUSTIN. FAN SUM NA SELENA I ZAL MI E STO TAKA I PRAVI NA DEVOJKATA, JA UNISTI CELOSNO.


      TI ZNAES LI STO VOOPSTO ZNACI ZBOROT KURVA?
      IZGLEDA NE ZNAES.
      KURVAA NE E LUCNOST KOJA JA MRAZIS TUKU LICNOST KOJA SE *** ZA PARI.

      Izbriši
    7. Anonimno9/17/2013

      За најпоследниот коментар: Дали некој спомна “курва“? Јас како што читам, пишува “крава“ а не “курва“. :) Не сум фан ниту на Тејлор ниту на Селена, но не мислам ништо лошо за нив. Само знам дека Тејлор прави грешки со тоа што љубомори на врската меѓу Селена и Џастин, но тоа незначи дека треба да ја навредуваме со лоши зборови како “крава“ или “курва“. :)

      Инаку, моите одговори се:

      1.Тејлор не постапува правилно.
      2.Да, би требало.
      3.Деми, секако. :)

      Izbriši
  2. Anonimno9/13/2013

    1. Не не постапува правилно
    2. Да
    3. Demi бидејќи тие со години се пријателки и многу се слатки заедно
    Според мене подобро е со Деми не ја хејтам Тејлор или нешто слично само Селена и Деми повеќе си одговараат Сепак ги сакам сите три <3333333

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno9/13/2013

    TAYLOR GLUPA GUSKA ZNAE SAMO DA RASTURA VRSKI OTI E LJUBOMORNA OTI NEMOZE DA IMA EDNA LJUBOV ZASEKOGAS KOJA NIKOGAS NEMA DA SE UNISTI.0NA OTI GI MENUVA DECKOVCITE KAKO CORAPI, SAKA I SELENA DA JA NAPRAI TAKVA. RETARDIRANA KUCKA!

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimno9/13/2013

    da
    pa neznam
    demi

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimno9/13/2013

    Ќе кажам и дека Селена и Деми многу си личат во лицето и косата :* и мноогу се слатки и убавии

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimno9/13/2013

    да додадам дека Тејлор повеќе си одговара со Тејлор Лотнер отколку Селена :((

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno9/13/2013

    1.Според тебе, дали Taylor постапува правилно со тоа што не ја почитува љубовта на Selena кон нејзиниот бивш дечко, Justin Bieber?не
    2.Дали Selena би требало повеќе да ја слуша Demi и нејзините совети?да
    3.Според тебе, кој подобро влијае врз Selena, Taylor или Demi?Деми

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimno9/13/2013

    Taylor i ljubomori na Selena,imate pogreshni informacii!Demi e najdobrata prijatelka dosega na Selly.Jas ne sum ni Selenator nitu pak Lovatic.Samo gi slusham i sum niven fan!TAYLOR E ZLOBA LICNOST

    OdgovoriIzbriši
  9. Anonimno9/13/2013

    1.Не.
    2.Да.
    3.Тејлор.
    И едно прашање до останатите.Зошто ја навредувате Тејлор?Не ја познавате лично, не знаете каква е како можете да ја судите според некоја вест од новинарите.Little Black star сум, инаку ги слушам песните и на Тејлор и на Деми и на Селена имаат преубави песни. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno9/13/2013

      Jas sum swiftie beskontrolirano ja navreduvaat i taylor i nas.Krava, guska, svinja seto toa na majka vi da go kazhete!!

      Izbriši
  10. Anonimno9/13/2013

    1.Taylor претерува нема таа право на глас кога се работи за Jelena,ако Selena го сака Justin,таа тука неможе ништо!Нека не претерува!
    2.Да јас мислам дека Selena повеќе треба да ја слуша Demi,отколку Taylor.
    3.Секако дека Demi!
    -Поранешен Selenator,а сега само голем фан

    OdgovoriIzbriši
  11. Anonimno9/13/2013

    Значи овака јас сум само фан на Selena и Taylor и не се сложувам со она што викате дека Taylor им ја уништувала врската на Selena и Justin.Според мене доколку Selena е сеуште заљубена во Justin не би можело да им пречи Taylor.А и плус ако некоја моја пријателка цело време ми збори нешто со што јас не се сложувам јас не би била толку блиска со неа.Тогаш како Selena e блиска со Taylor?Од тоа јас свакам дека Taylor нема ништо против нивната врска.Неможеме да судиме за луге кои не ги познаваме...Мпжеби Taylor не е таква каква ја замислуваме..Можеби е сосема друга личност.Ова е моето мислење,можеби некој нема да се согласува но јас така мислам.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno9/16/2013

      Да,таа глупа крава не ја уништува врската,само што е љубоморна на Jelena..Тоа е причината зошто ја МРАЗАМ!!

      Izbriši
  12. Anonimec,pa ti pukni!!9/16/2013



    1.Според тебе, дали Taylor постапува правилно со тоа што не ја почитува љубовта на Selena кон нејзиниот бивш дечко, Justin Bieber?-Не.Тоа е право на Селена.Таа ќе постапува и ќе биде во врска,со кого сака.Дали таа глупа крава треба да се меша? -Не..
    2.Дали Selena би требало повеќе да ја слуша Demi и нејзините совети?-Да.Деми е доволно возрасна и искусна,за да и го покаже патот или само да и даде поддршка и совети.
    3.Според тебе, кој подобро влијае врз Selena, Taylor или Demi?-Демии ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. :DD IIII9/16/2013

    Ne sum swiftie,selenator sum...
    Nooo stvarno ne treba da ja navreduvate tayy!!
    Zamisete nok vas taka da vi vika :/

    OdgovoriIzbriši